26 Temmuz 2012 Perşembe

back to ergenlik.



resmen bu kadar üzüntünün içinde bile ben aşırı umtsuzum diyen insanları güldürebiliyosun eğlendirebiliyosun ya. tebrik ediyorum seni. bi palyaço varmış herkesi güldürürmüş birgün bu palyaço ağlama hastalığına tutulmuş doktora gitmiş doktor bir palyaço var herkesi güldürüyor ona git o seni güldürsün demiş sonra adam da demiş ki o benim :ddDD((:(((
al işte aq. anlatamıyorum olm. mutsuzum diyorum. mutsuzluktan tüm oksijen bana karbondioksit geliyor diyorum. o nası benzetme allaşkına bi siktir git cansu ya hüfs.
tamam bi şey daha. öyle mutsuzum ki çekip gidemiyorum bile öyle koltukta oturayım yıllarca yere bakayım. kimse dokunmasın bana öyle bekleyeyim belki bir şey olur da mutlu olurum diye. burda bile anlatamadım ya. anlattım ama. anlatamadım işte.
bravo ya.
aslında gitmek lazım. gidebilmek lazım. sonra da çok para lazımmış gibi geliyor. çok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder